ArChErY
ArChErY

تيم كامپوند ايران، در مرحله حذفي تيمي به ترتيب برابر تيم‌هاي هند و بلژيك به پيروزي رسيد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. در اين مرحله برابر تيم قدرتمند آمريكا نتيجه را واگذار كرد و براي كسب مدال برنز مقابل تيم هلند قرار گرفت. در اين مسابقه تيم كشورمان با نتيجه 222 بر 216 برابر رقيب اروپايي خود به برتري رسيد و نشان برنز را از آن خود كرد. اين اولين مدال جهاني كمانداران ايران در اولين مسابقه سال 2011 ميلادي است.
تيم كامپوند بانوان هم در مرحله تيمي در همان اولين مسابقه به تيم سوئد باخت و از دور مسابقات حذف شد. اما تيم ميكس كشورمان در كمان كامپوند با تركيب اميد كاظم پور و مهتاب پارسا مهر در ميان 21 تيم و با قرار گرفتن در رده پنجم دور مقدماتي جواز حضور در مرحله حذفي را بدست آورد. اين تيم در مرحله حذفي با شكست تيم هند به مرحله يك چهارم نهايي راه يافت اما با قبول شكست برابر تيم روسيه موفق به حضور در مرحله نيمه نهايي نشد.
پيش از اين كمانداران كشورمان در مرحله حذفي انفرادي تا جداول نهايي پيش آمدند اما موفق به كسب مدال نشدند. مجيد قيدي و مهتاب پارساپور در كمان كامپوند مردان و زنان هر دو با كسب مقام هفتم جهان بهترين عملكرد را در بخش انفرادي داشتند.
با پايان يافتن رقابتهاي تيمي كامپوند، نمايندگان كشورمان به كار خود در مسابقات جهاني كرواسي پايان دادند. مسابقه فينال بخش‌هاي مختلف انفرادي و تيمي در دو كمان كامپوند و ريكرو زنان و مردان امروز در "پورچ" كرواسي برگزار مي‌شود.
مرحله اول رقابت‌هاي جام‌جهاني تيراندازي باكمان از 13 ارديبهشت آغاز و تا 17 ارديبهشت‌ماه در "پورچ" كرواسي برگزار مي‌شود. مسابقات جام‌جهاني تيروكمان هرساله در 5 مرحله برگزار مي‌شود كه مراحل بعدي اين رقابت‌ها در سال 2011 به ترتيب در آنتاليا تركيه، اوگدن آمريكا، شانگهاي چين و استانبول تركيه است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط محمد